Ile kosztuje sklep internetowy

Ile kosztuje sklep internetowy to jedno z pierwszych pytań, jakie nam się nasuwa, jeśli chcemy sprzedawać przez Internet. Na pewno jest to bardzo ważna decyzja dla nas i musi być przemyślana. Błędy mogą nas wiele kosztować. Z drugiej strony, jak będziemy mieć wszystko dobrze zorganizowane, to będzie nam to służyć na długo i przyniesie nam więcej zysków niż strat.

Ile kosztuje sklep internetowy – Cena

Ceny sklepów internetowych są naprawdę różne. W pierwszej kolejności powinniśmy ustalić nasz budżet i pod niego dopasować resztę. Czasem może być tak, że nie jesteśmy gotowi na otwarcie sklepu i z tym także nie należy się śpieszyć.

Cena sklepu internetowego głównie zależy od tego, jaką mamy wizje, z czym sklep będzie połączony i jakie oprogramowanie będzie posiadał.

Podstawowe typy oprogramowań to:

WordPress, PrestaShop i Magento – są to bezpłatne oprogramowania, a do nich musimy doliczyć takie koszta jak: domena, serwer, certyfikat SSL, regulamin, płatności, instalacja przez kogoś na serwerze, konfiguracja wtyczek i modułów, aktualizacje, zabezpieczenie, kopie zapasowe i naprawy, ponieważ może przytrafić się awaria i trzeba to brać pod uwagę. Zaletą jest pełna kontrola przez nas.

Shoper, RedCart, SkyShop – to oprogramowania typu SaaS, czyli po polsku oprogramowanie jako usługa. Oznacza to, że firma dostarcza oprogramowanie i obsługa jest po ich stronie. Tutaj pokazuje nam się wada, że nie mamy pełnej kontroli. Zaletą jest to, że płacimy abonament i nie musimy się martwić o działanie sklepu. Nie musimy zatrudniać dodatkowych osób w momencie awarii sklepu. Średni koszt sklepu jest w granicach 150 zł miesięcznie, cena zależy od liczby produktów i potrzebnych elementów. W cenie jest oprogramowanie sklepu, certyfikat SSL, regulamin, płatności, a najważniejsze to obsługa sklepu pod kątem prawidłowości działania + serwer. Dokupić musimy domenę. Na naszej głowie jest tylko pozyskanie klienta, marketing i sprzedaż wraz z aktualizowaniem stanów magazynowych i zarządzania panelem sklepu.

Na co zwracać uwagę?

Uwagę powinniśmy zwrócić na to, co my chcemy. Może potrzebujemy połączyć sklep z zewnętrznym narzędziem np w Dropshipping, by stany magazynowe w hurtowni aktualizowały się na bieżąco w naszym sklepie internetowym bez naszej ingerencji.

Kolejną rzecz to koszta, czy faktycznie to, co sobie zaplanowaliśmy, jest potrzebne i ze sobą współgra.

SaaS rekomenduje dla osób co nie mają większego budżetu. Pamiętaj, że sam sklep nie sprzedaje. Musisz wiedzieć jak sprzedawać przez Internet. Mieć wiedzę odnośnie sprzedaży i pozyskania klienta.

Potrzebujesz pomocy przy doborze sklepu internetowego? Chcesz bym, dla Ciebie skonfigurował sklep? Wejdź w zakładkę współpraca i napisz wiadomość. Pomogę Ci!

https://www.nazwa.pl/pp/ep95-4287-9362