GoogleAds pozwala na dotarcie do klientów dzięki wyszukiwarce Google. Nasza reklama pojawia się w miejscu jakie wybraliśmy, a koszt uzależniony jest od konkurencyjności i liczby wyszukiwań.
Kampania Adwords daje efekty po pierwszej godzinie lecz jej widoczność szybko spada.
Jakim narzędziem ustawie GoogleAds?
W celu ustawienia GoogleAds dla osób niemających doświadczenia powstało narzędzie do automatyzacji reklamy kontekstowej i pozycjonowania stron – SeoPilot
Narzędzie nie tylko oferuje GoogleAds lecz także pozycjonowanie, bazę wiedzy i pomoc techniczną. Co do samego pozycjonowanie trzeba nabrać dystans, gdyż bardziej jest to zamieszczenie linków na wartościowych portalach czyli tzw LinkBuilding – faktem jest, że działa.
Jaki efekt uzyskam?
Jakie kroki muszę zrobić by uruchomić reklamę GoogleAds?
1#
Zarejestruj się w SEOPILOT KLIKAJĄC TUTAJ – REJESTRACJA BEZPŁATNA
Następnie zasilić konto w prawym górnym rogu- minimalna wpłata to 50 zł.

2#
Kliknij w zakładkę REKLAMA KONTEKSTOWA w górnym menu

3#
Klikamy w DODAJ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Ukaże się nam okno jak poniżej – klikamy ROZPOCZNIJ KAMPANIĘ GOOGLE

4#
Wybieramy typ kampanii i uzupełniamy pola
Wizyta na stronie
Wizyty na stronie

Połączenia telefoniczne
WSKAZÓWKA! KAŻDA OSOBA WPISUJE W WYSZUKIWARKĘ PROBLEM, WYNIK MA POKAZAĆ ROZWIĄZANIE!

5#
W ustawieniach kampanii wybierz miejsca, w których będą wyświetlane reklamy za pośrednictwem sieci reklamowej Google, a także określ pozostałe dostępne opcje, takie jak: licytowanie, targetowanie reklam, harmonogram wyświetleń itp.
Cel «Maksimum klików» – Jest to najprostszy i najbardziej popularna opcja. Dla zastosowania jej wystarczy ustawić miesięczny lub dzienny budżet. Nasz system automatycznie rozdzieli środki i ustanowi automatyczną kontrolę nad stawkami, aby uzyskać maksymalną liczbę kliknięć w ramach wybranego budżetu.
- Przynosi maksymalną ilość wejść na Twoją stronę
- Stały budżet miesięczny
Cel «Utrzymuj pozycję» – jest to najprostsza metoda aby utrzymywać swoją reklamę na wybranej pozycji w wynikach wyszukiwania: zawsze pierwsze miejsce lub jakakolwiek inna pozycja na pierwszej stronie. System będzie automatycznie zarządzał stawkami tak, aby utrzymać Twoją reklamę na ustawionej pozycji. Wybierz tę opcję, jeśli
- chcesz pokazywać swoją reklamę na wybranej pozycji
- chcesz zaoszczędzić swój czas zarządzając poszczególnymi stawkami aby utrzymać określoną pozycję.

6#
Wybór słów kluczowych. Możemy generować automatycznie, dodać własne i konkurencji.
SŁOWA KLUCZOWE MUSZĄ BYĆ SZCZEGÓŁOWE
Pomocne jest narzędzie Google Trend, które pokazuje liczbę wyszukiwać wpisywanych fraz w wyszukiwarkę Google.

7#
Stworzenie ogłoszenie, które będzie widoczne w Google.

8#
W ostatnim kroku uruchamiamy, optymalizujemy i zarządzamy reklamą.
Wybierz budżet jaki przeznaczysz na kampanię oraz maksymalną stawkę jaką jesteś gotów zapłacić za każde kliknięcie dla każdej frazy kluczowej.

Wybierz również rozmieszczenie reklamy.

KLIKNIJ TUTAJ BY PRZETESTOWAĆ OPROGRAMOWANIE SEOPILOT
KLIKNIJ TUTAJ BY UŻYĆ GOOGLE TREND W CELU SPRAWDZENIA LICZBY WYSZUKIWAŃ W GOOGLE