Ciągle widze w sieci i Social Media te same problemy z pozyskaniem klientów, zasięgami i sprzedażą, więc postanowiłem wyjść naprzeciw Wam tworząc dla każdego z Was indywidualny plan rozwoju – strategia marketingowa.

Strategia marketingowa – co będzie zawierać ?

Wszystko, co potrzebne, co pozwoliło pomóc moim klientom w zwiększeniu sprzedaży, a konkretnie:

Social Media

Przeanalizuje każdy szczegółowo każdy profil. Zobaczę czy jest dobrze uzupełniony oraz przeanalizuje to co publikujecie, a właściwie, jak publikujecie. Zapewniam was, że nie trzeba mieć PRO produkcji, a wystarczy telefon, by według na przykład Facebook’a być social.

Często powodem jest brak zaangażowania społeczności przez błędną treść i dzielenie się niepotrzebnymi informacjami, zamiast skupić się na konkretnych rzeczach, na których po prostu zarabiacie.

Przygotuje dla Ciebie raport i plan działania, z opisem czego brakuje, na co zwracać szczególną uwagę, by zbudować coraz większą społeczność, by stali się Twoimi klientami.

STRONA INTERNETOWA

W tym punkcie przeanalizuje czy aby na pewno Twoja strona internetowa ma wszystkie potrzebne elementy. Nie mam wcale tutaj na myśli jej wyglądu, lecz informacji, jakie się na niej znajdują. Może być też tak, że nie jest widoczna w wyszukiwarce Google oraz użytkownicy nie mają co na niej zbytnio robić, po czym wychodzą, ponieważ nie mają jak Cię poznać i zdobyć Twojego zaufania.

Do planu dodam te wszystkie informacji oraz coś od siebie, co według mnie pomoże zdobyciu większej ilości klientów.

STRATEGIA MARKETINGOWA CENA

W pierwszej kolejności pojawia się pytanie, ile jesteś w stanie zapłacić za wiedze i oszczędność Twego czasu, ponieważ nie musisz się wszystkiego uczyć ani tego testować, a jedynie wdrożyć i testować w bardzo mniejszym zakresie? Ciężko to wycenić, ale bądźmy ludźmi i doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, ile kosztuje Twój czas i większe koszty ponosi się przez nierozwiązanie problemu.

Ja wyceniłem to na 300 zł netto – tanio, co nie? Czego się dla Was nie robi 😉

Podsumowując:

Przeanalizuje to co masz – strona internetowa + Social Media oraz z jakich narzędzi korzystasz.

Ode mnie otrzymasz plan działania, wiedzę, którą wdrożysz, a w długim terminie zyskasz więcej klientów. Do tego dopiszę pewne tricki, jakie można stosować w Social Media oraz narzędzia, które Ci pomogą.

W skrócie to cud, miód, malina! Nie da się tego inaczej opisać, dostaniesz po prostu wszystko, co wzniesie Twój biznes na wyższy poziom 😉

Jak skorzystać? Napisz do mnie!

Kategorie: PORADY